Heb je hulp nodig voor jouw mooie bedrijf, omdat je zo hard groeit?
Houd je minder (vrije) tijd over en ben je steeds bezig met tijdrovende en terugkerende taken?
Verlies je langzamerhand de regie?
Of zoek je snel vervanging, omdat een werknemer tijdelijk niet werkt?
Ik wil je graag helpen!
Als multi-passionate geniet ik van diversiteit en vind ik veel dingen leuk om te doen. Hierdoor ben ik zeer allround voor jouw bedrijf. Vanaf slechts 2 uur per week help ik jouw bedrijf met diverse, administratieve taken.
Ik kan jouw mailboxen beheren, corresponderen en archiveren. Of ik kan offertes en facturen uitwerken en klaarzetten om te versturen naar klanten.
Ga je veel op reis? Door mijn werkervaring in een reisbureau kan ik jouw (zaken)reis tot op de puntjes verzorgen.
Mijn specialiteit is het contact met klanten via telefoon, chat of e-mail. Ik vind het belangrijk dat jouw bedrijf een goed visitekaartje uitstraalt en dat klanten de juiste aandacht en service krijgen. Tegelijkertijd denk ik aan de belangen van jouw bedrijf.
Je kan mijn diensten inzetten als aanspreekpunt waarbij ik vragen van jouw klanten beantwoord, problemen oplos en algemene ondersteuning aanbied.
Kijk hieronder wat ik allemaal voor jou kan betekenen.
Via diverse kanalen ben ik het visitekaartje voor jouw bedrijf door klanten direct te woord staan, bijvoorbeeld telefonisch, via de e-mail of via de chat. Ik zorg voor een uitstekende klantbeleving.
Jouw e-mailboxen organiseer ik voor je. Ik zorg dat je overzicht hebt, zodat je grip op je inbox krijgt. Binnenkomende e-mails correspondeer en archiveer ik voor je.
Jouw klanten stuur ik facturen van jouw geleverde producten en/of diensten. Ook zorg ik voor creditnota's of behandel ik binnenkomende facturen. Deze stuur ik door naar je boekhouder indien gewenst.
Plaatsen klanten met regelmaat bestellingen of werk je ad hoc met storingen? Dan kan ik deze voor je invoeren. Voor zzp'ers kan ik storingen ook inplannen. Ook kan ik namens jouw bedrijf bestellingen plaatsen.
Ga je veel op reis en heb je een zakenreis nodig? Dan kan ik je helpen om vluchten te boeken en hotelreserveringen te maken. Zaken zoals noodzakelijke reisdocumenten zoek ik voor je uit.
Ik kan je helpen met uitzoekklussen of met het schrijven van nieuwsbrieven. Tevens zet ik je offertes en onderhoudscontracten klaar om te versturen naar je klanten.
Een Virtueel Assistent is net als jij ondernemer. Hierdoor heb je niet te maken met vaste kosten, zoals loonkosten, pensioenfondsen, verzekeringen of verplichte premies. Ideaal voor als je iemand zoekt, maar nog niet aan toe bent om iemand in vaste dienst te nemen.
Je hoeft geen extra kosten te maken voor een werkplek of devices. Ik heb mijn eigen apparatuur en alle werkzaamheden voer ik uit vanaf mijn eigen werkplek.
Het werken met een Virtueel Assistent is heel flexibel. Je betaalt alleen voor de gewerkte uren per week.
Omdat ik voor je bedrijf aan de slag ga, neem ik taken uit handen. Zo kan je zelf rust en tijd creëren in dat wat er echt toe doet, bijvoorbeeld in jouw eigen klanten (en dus meer omzet!).
Zo kan onze samenwerking ook nog eens geld opleveren!
Stel: jouw uurtarief is €90 excl. BTW, dan kan je voor mijn diensten kiezen wat uiteindelijk voordeliger voor je is.
Laat mij jouw steunpilaar zijn, zodat jij je kunt concentreren op het laten groeien van jouw bedrijf!
.
1. Kennismaking
Laten we tijdens een videocall kennismaken. Daarin zullen we jouw wensen bespreekbaar maken en kunnen wij alle mogelijke opties bespreken. Graag wil ik van tevoren weten welke tools je gebruikt en/of welke tools je uit handen wilt geven.
2. Vervolggesprek
Van onze kennismaking zal ik een samenvatting e-mailen.
Om de werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren, bespreken we diverse zaken, bijvoorbeeld het maken van afspraken over hoe de communicatie tussen ons verloopt.
Ook ontvang ik graag alle gegevens van de online tools en (indien nodig) lopen we deze tools samen door. Op deze manier kan ik zo snel mogelijk voor je aan de slag.
3. Starten
De werkzaamheden worden toegewezen en deadlines besproken.
Aan de slag!
Bij langlopende opdrachten hanteer ik een tarief van €60,00 per uur exclusief BTW.
Bij kortlopende opdrachten bied ik een offerte aan op maat.
Wil je liever administratie consultancy, zodat je zelf de administratie kan doen? Ook hiervoor bied ik een offerte aan op maat.
Kvk-nummer: 76651983
BTW-nummer: NL003103417B82